Imorgon, imorgon IMORGON!!

Hej! Nu sitter jag här som ett litet barn dagen innan julafton och väntar på morgondagen, för imorgon får jag veta vart i USA jag ska bo! Känns precis som innan julafton när jag va liten, har inte känt den här känslan på sjukt länge, men nu är det snart dax! Även om jag är bland de typ 12 sista som kommer få familj imorgon, (eftersom det är sista dagen att få på) så känns det bara så bra! Efter all denna väntan så kommer jag snart veta! 
Dock finns det risk att jag får en så kallad "välkomsfamilj" som jag bara kommer bo tillfälligt hos, och sen byta till en peranent. Om så blir fallet kanske jag kommer behöva byta både skola och delstat när jag byter familj, men varför inte se det possitiva i det? Menar då får jag ju se ännu en ny plats, lära känna ännu mer människor och lära mig nya saker! Jag kan inte hitta något negativt med det mer än att jag måste packa igen.. men men!
 
När jag vet vart jag ska så kommer vi bestämma tillsammans med STS när det är lägligt att åka, jag hoppas på att få åka så snart som möjligt, gärna redan på torsdag! Men det måste ju klaffa med flygen, och funka för familjen, så vi får se, men senast på fredag tror jag.
 
Jag skriver mer imorgon när jag vet mer!
 
Vart som helst kan jag hamna! Så finns ju rätt mycket att chansa på, om man säger så, gissa gärna om du tror du vet! Om nån har rätt så är den personen typ cool!


jag gissar på Colorado. För det är fyrkantigt.

2013-09-03 | 21:40:09

Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback