Another day in Sweden

Ja, jag är fortfarande kvar i sverige.. Jag är seriöst med bland typ de 5 sista i Sverige som inte fått placering än, känns ju halvkul. Menmen, what to do? Jag kommer få en familj imorgon eller senast på onsdag, och åker så snart som möjligt då, dock kommer jag få flyga ensam hela vägen till USA, eftersom sista gruppresan går imorgon, och jag inte fått nån familj ännu, har jag tur ska någon annan åka samma flight som jag, eller så är det nån från någon annan del av världen som åker med mig från London, vilket jag verkligen hoppas! JAG VILL INTE ÅKA ENSAM!
 
Idag va jag i stan en stund med Martin, hans pappa hade möte vid Stureplan, och eftersom inte Martin heller fått nån familj så är han minst lika uttråkad och nervös som jag, så det är bra att jag har han att hänga med, och nån att prata om allt med, har jag riktig tur så kanske vi kan åka tillsammans till USA.
 
Blev inte så mycket bilder, men några:
 
 
 
Lite rolig text på taket på en dagisgård, det står "They said `sit down' I stood up".
 
Martin som använder sin nya kamera, en Nikon d7100, modellen efter min, jag förstår hans lycka! Äntligen kan han ta riktigt bra bilder när det är lite mörkare!
 
Okänd kvinna i tunnel.
 
Jag hoppas verkligen att jag får min familj imorgon! 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback