Stockholm is a nice city, in the summer

 
Lektion ute på gräsmattan på skolgården sitter ju aldrig fel i sånt här finväder!
 
 
 
 
Träden börjar bli gröna, riktigt fint ljusgröna! Jag älskar den här tiden på året, när det börjar lukta sommar, man kan gå i shorts, solen skiner, blommorna kommer, man får fotoinspiration och man blir allmänt glad! Jag tycker bladen är finast nu på försommaren, när de inte har blivit mörkgröna än, den ljusa nyansen än finare!
 
 
Jag gick till Katarinahissen eller vad den heter från Mosebacke
 
 
Djurgårdsfärgan och Gröna lund. Aldrig i hela mitt liv att jag tänker åka deras nya döds atraktion! Vågar ju inte änns sätta mig i fritt fall, så never! 
 
 
Gamla stan!
 
Senare igår mötte jag upp Teo och vi gick till Debaser för att se Title fight! Det va nice! Lägger upp bilder från det ikväll! Men nu ska jag tagga till baletten!
 
 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback