Time for the boat trip!

 
Strax ska jag tagga till tåget för att åka tillskolan, och sedan ut till havs i nån skuta med hela houset Pavlov! (Min del av skolan eller hur man ska förklara).
Det är dresscode idag, så n:1 är på, vilket är typ min skoluniform, består av vit skjorta pavlov-slipsen och svarta byxor, har cardigan över oxå för att det kommer vara kallt på båten, är till och med kallt hemma..
 
Ska bli riktigt kul! Men jag undrar lite vad vi ska göra på en båt i flera timmar, mat ska vi ha ätit innan, så inget käk blir det, kanske snaks om vi har tur. Innan jullovet hade vi House supper, vilket va ett stort julborn med houset, när de för övrigt hade glömt beställa mat till oss vegetarianer, så jag fick lärarna att gå och handla thaimat till oss, kan varit det bästa julbordet jag varit med om! Men då delade de ut priser för vissa elever som utmärkt sig, man fick speciell slips, eller biobiljetter, jag fick faktiskt en biobiljett för att jag tydligen va så positiv och aktiv på no:n! Jag hoppas jag får en biobiljett idag me! Så jag kan se The Hangover 3 gratis, haha!



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback