The two last days.

Har inte skrivit på några dagar, har haft så otroligt mycket viktigt för mig så jag har inte hunnit! I wish.. Vet faktiskt inte riktigt vad jag har gjort som har tagit så värst mycket tid så jag glömt skriva. Så gick egenom fotoalbumet på min mobil för att se om det fanns några ledtrådar på vad jag har gjort och hittar detta:
 
 
Då kom jag ihåg lite! De 2 bilderna till vänster är från igår, jag hade bara ett kort kulturprov klockan 9 i aulan, sen slutade jag. Trodde jag skulle jobba så henkade på John hem till han för att vänta på att jag skulle börja jobbet, men fick senare ett sms att det va så lugnt på jobbet så jag inte behövdes. Så istället kollade jag och John på 2 filmer, och delade på en bullkrans, MUMS! Ni ser att vi verkligen tänkte på tallriksmodellen där va? Den andra bilden är från tåget hem, det spöregnade. Blev typ dyblöt när jag gick från tåget, men det va lite mysigt.
 
De 2 bilderna till vänster är från idag, jag har varit ledig hela dagen, så passade på att sova ut, och bara inte göra  någonting vettigt alls! Gick dock till centrum och handlade lite, frukten va slut. Jag och min kära broder grillade middag, blev grönsaksspätt, veganbiff, färskpotatis och grönalinsersallad! SÅÅÅÅÅÅÅ GOTT!! Vi gick senare över gatan med mamma till våran granne Simon som tog studenten idag, det va kul och de hade god tårta. Simon ska också åka till USA i höst, fast bara i ett halvår, och han ska gå på collage, så inte riktigt samma som jag, men ändå, kul att vi åker samtidigt. 
Nu ska jag läsa vidare i boken jag lånat idag p bibblan, Ute/Inne, har kommit en bit redan och den är riktigt bra! Men ska inte va vaken för länge, imorgon är det skolavslutning och jobb. Sista gången jag är en den av SPA1D, och går i min klass för hela mitt liv, kommer ju behöva gå om efter USA, så kommer inte vara kvar i klassen..

 
 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback