Surprise fika at Mr. Knox!

Vi anlände till Mr. Knox hus innan han kommit hem, vi hade snackat med hans fru så det va ok, och hon hjälpte oss att fixa så han kom hem. Vi pimpade hans trädgård en aning och satte upp picknickfilten fullpackad med fika!
 
Han blev superglad när han kom hem! Va jättekul! Vi sjöng hans låt (han har 2 egena sånger), som vi lärt oss sjunga och spela, och pratade, skrattade och åt!
 
Till höger är Knox fru och barn. Till vänster är Emma, da pimp!
 
Jag låg och chillade i gräser och läste på sångtexten.
 
Mr. Knox visade oss fotoalbum från när han va liten!
 
Sen tog han fram grillen! Dax för middag! ALLT fanns på den grillen! Gudomlig middag! Så gulligt att han och hans fru fixade extra mycket grönsaker så jag överlevde som vegetarian!
 
Tips från Mr. Knox: Om grillen börjar bli tam, ta fra en hårfön och föna igång lågan igen!
 
Resultatet blev ju gudomlige!!
 
Natalie!
 
Till höger, Anne, Emma och Bianca i en härlig hög! Till vänster, Mr. Lidström, (Lidis), viste inte att han var en sådan lägereldspojke! Han spelade hela "Hit me baby one more time", och sjöng med en väldig inlevelse, roligaste han någonsin gjort!
 
Som avsjut bildade vi en stör mysig hög på picknickfilten! Va supermysigt! Mr. Knox och hans fru är på kanten. 
 
Va nog en av de roligaste och mysigaste dagarna jag haft på länge! Blev så glad av hur glad Mr. Knox blev! Det va en sån härlig känsla att göra någon annan så glad! Jag lärde känna mina vänner ännu bättre, och ja, har haft en bra dag helt enkelt. Man borde göra sånt här oftare, så enkelt men så bra. 
 


http://www.youtube.com/watch?v=xBJb-4jFBaI

2013-06-07 | 23:29:39

Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback