Good stuff

 
Sitter här på min balkong och njuter av värmen! Skulle egentligen jobba till 8 ikväll, men det va så dött så jag fick gå klockan 4, helt sjukt! Så jag gled runt lite på söder, och hittade en veganaffär som sålde veganskt godis! Gabbi hade tipsat mig om den för länge sen, men nu hittade jag det äntligen, herre min gud va gott det va! Har ju inte ätit gelatingodis sen jag gick i 4:an, alltså typ 6 år sedan, och först idag hittade jag denna guldgruva med godis jag kan äta!! Jag kommer bli stammis fort!
Köpte även en halv vattenmelon på sergel, när jag skulle betala hade jag inte tillräckligt med pengar, men de tog euro, så det räkte ändå, Sverige är allt på väg att bli riktigt internationellt!
"Goody good stuff", ja det va precis vad det va! Den är redan tom, ska bli min nya tradition, en påse lördagsgodis! De va inte så dyra heller, en sån här påse kostade 15 riksdaler, ingenting för denna sensuella foodorgasm!
Om ett tag ska jag åka tillbaka till stan för att hänga med John, vi ska göra stan osäker!



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback