First year graduation

 
 
 
 
Jonna till vänster, Mona och karin till höger
 
Maria, Eleni, Filip, jag och Karin.
 
Nora och jag, Bella och jag, Nora och Maria.
 
Filip och Mr. Goddard.
 
Jag, Nora, Maria, Goddard, Eleni och Maria
 
Maria och Eleni, Filip och Eleni, Bella och Eleni, ett helt Eleni kolage!
 
John.
 
Ja, då va det skolåret slut, första åter i gymnasiet, men inte det sista, men sista året med den klassen! Måste ju gå om när jag kommer hem, så får gå med 97:orna. Jag har haft ett fantastiskt år, lärt mig mycket, vuxit som människa och fått mängder av nya vänner! Kommer verkligen sakna min klass!
Nu är det sommarlov! Men inte så mycket till lov för mig eftersom jag jobbar, jobbar nästan varje dag, och kommer inte hem förren vid halv 12 tiden eftersom jag oftast har hand om stängning. Det är därför jag inte hinner skriva, och inte har så mycket att skriva om. Känns lite bittert att jag missar typ hela sommaren, men om jag inte jobbar nu så har jag ju inget att leva på i USA, så då får jag ju sitta inne hela de året istället, och då jobbar jag hellre nu. Jag kommer inte få något CSN:bidrag när jag är borta, så måste tjäna ihop mina egena månadspengar, vilket jag gör nu!
 
Allt är nästan klart inför min resa nu, alla vaxinationet och hälsocheckar är klara, och alla papper är ifyllda! Det ända som skanas är ett besök på Amerikaska ambasaden på måndag, så jag får mitt visum, sen är det bara TACK OCH HEL LEVERPASTEJ! Eller måste ju ha en familj som kan ta emot mig först, men jag borde få den nu under juli, så snart får jag nog veta vart jag hamnar! Så spännande!
 
Imorgon efter jobbet ska jag åka med John och hans familj till deras landställe på Thorö! Vi ska fira midsommar där, kommer bli awesome! Tar med kameran, denna tripp måste förevigas!
 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback