Summersummersummer

 
 
Ja mycke har jag hunnit med på den här tiden jag inte bloggat, men mest jobbat, och sovit, hehe.. Om jag ska förklara lite utifrån bilderna så är den första till höger tagen innan en mysig kväll hos Isabelle med massa härliga människor! Riktigt lyckad kväll! Jag hängde även med John och Jonna efter jobbet en kväll runt på söder och Gamla stan, tills mamma tvingade hem mig, men innan dess hann vi prata, ha riktigt kul och dricka loka med chokladsmak (min favoritloka). 
Jag har fått itt VISA med! Så nu är det bara att lätta från detta land och flytta för ett år som det gäller! Ska bara få min familj först.
Jag och John va i Nacka en kväll och hängde med hans tjej och hennes vänner, va en riktigt kul kväll som jag inte vet om alla minns, haha, men det blev nattbad, brutal cykeltur på en packethållare i den ljumma sommarnatten, nattfotboll och massor av skratt! Bilden är från bussen hem till John efter (NEJ VI ÄR INTE TILLSAMMANS! jag sov i hans systers rum för er som undrar (min familj som troligen läser..) Vi pratade om viktiga och oviktiga saker hela vägen hem. John har redan varit ett år i USA, så han hjälper mig att förbereda ig inför mitt år, vilket ja gär sååååååå glad för! John, jag tror verkligen att det kommer underlätta för mig!
En dag låg jag även vid morfars pool hela dagen, solade, badade, lyssnade på musik och läste, va väldigt skönt, och jag blev bruuun! Ingrid tyckte hon skulle ta lite bilder till mig som jag kunde blogga med (hon är en trogen follower), men jag tror inte hon insåg att ett finger kom med i bilden, hahaha, kan misstålkas vad det är om man bara ser bilden...
Jag har även lärt mig köra motorcykel! Eller bara 125 kubikare, men ändå, rätt tungt tycker jag att lära mig på sådar 5 minuter. Va i Rudan i förrgår och hängde med några gamla brandbergsskolare, och deras kompisar som hade motorcyklaran.
Idag cyklade jag Patrik och mamma till Årsta havsbad, jag HATAR min cykel! Den har inga växlar, ingen stötdämpning och ingen luft i däcken, och sadeln är stenhård, kantig och för liten, vilket leder till att det är oerhört smärtsamt och jobbigt att cykla på den, särskillt när de andra har snabbare och bättre cyklar. Men jag tog mig dit och hem! 
Ikväll va hela familjen på middag hos morfar, kussarna Kenny och Dennis va där me! Va jättekul att träffa dem, kan ju vara sista gången jag ser dem alla innan jag åker... ÅNGEST!



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback