Some ballet class pictures!

Margarita hjälper mig att luta mig bak rätt! Världens bästa ballet lärare!
 
 
 
 
Ja det här är lite bilder som pappa tog när han kollade på en av mina sista baletträningar på Danscenter innan sommarlovet! Har inte sett dem förrens idag eftersom han har haft dem på sin mobil, men här är de! 
De är tagna på en nybörjarlektion, då jag brukade köra tåspets (skorna, asso att man står på tå) med en till tjej medans de andra körde med vanliga skor utan att stå på tå på nybörjarnivå. Jag tränade på de flesta nivåer de har på danscenter, inklusive tåspets, för att bli bra!
 
Imorgon ska jag äntligen köra balett igen! ÄR SÅ TAGGAD! Ska på en intensivkurs på Baleyyakademin måndag-fredag, och det är ganska hög svårighetsgrad på den kursen, jag hoppas det går bra!!
 


Fina bildet ;)

2013-07-22 | 21:18:44

Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback