My dear family

Idag ahr jag och mamma varit på banken och fixat swich eller vad det hette, nån app som gör att man kan skicka pengar lättare mellan varandra på mobilen istället för att logga in på mobilbanken. Men sen kom vi på att det va onödigt, eftersom jag ju kommer byta nummer när jag skaffar ett amerikanskt abonemang, och då kommer det inte funka, hehe.. Men men, bra tidsfördriv. 
Hela familjen cyklade sen till morfar för att hälsa på! Han hade knäckt till ryggen och hade jätteont, men vi satt och pratade ett tag, och det förgyllde nog både våran och hans dag.
 
Mamma och morfar som kollar på nått gammalt kvitto.
 
Morfar målar mycket, med olja, och han har till och med ställt ut nån gång i Altea i Spanien där han och Ingrid har en lägenhet, han är riktigt duktig, och målar helst båtar, fyrar, hav, landskap och nakna kvinnor, haha! Jag har en av hans tavlor på mitt rum, gillar verkligen hur han får till färgerna på himlen. Synd att man inte fick den genen..
 
Min älskade fader!
 
 
Min brother from the same mother, Patrik!
 
När vi kom hem tyckte mamma att vi skulle ta lite familjebilder under de fina äppelträden som vägrar producera några äpplen i år!
 
Min älskade familj!
 
Jag med männen i mitt liv! Far och bror. Vi är inte så lika.. När vi typ handlar tillsammans tror folk att vi är ihop, som nån gång när en ICA arbetare kom fram med smakprov och sa till min bror: "Ska inte flickvännen ha en bit me?" Awkward for him så att säga..
 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback