Wedding anniversary

Hej! Har inte bloggat på ett tag för jag har inte haft lust, men så ni vet:
Jag vet ingenting nytt angående USA, har ingen famij ännu, men jag kommer få en senast den 4 september. Jag KOMMER ATT FÅ ÅKA, så det finns ingen möjlighet att jag blir kvar, jag är säkrad en plats. Tyvärr får jag dock inte åka till New York innan på så kallat "förberedelseläger" eftersom sista resan för det gick idag..
 
Igår va jag med mamma och pappa i stan, det va deras bröllopsdag, så vi gick runt och sen satte vi oss och åt på en restaurang vid slussen. Riktigt mysig dag!
 
 
 
 
 
 
 
 


Jag ser att det inte gick någon nöd på er medsn Patrik o jag var på cirkus. Vi hade också trevligt. Kram mormor

2013-08-28 | 19:05:34

Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback