The last day on Primo Ciao Ciao

Igår va det min sista jobbdag på Primo Ciao Ciao där jag har jobbat hela sommaren för i år, kändes väldigt skönt, men fortfarande lite sorjligt, jag har ju massor av vänner där, och jag har kul när jag jobbar. Men när jag vaknade i morse kände jag mig gladare och friare än på länge, äntligen har jag sommarlov! 
 
Men iallafall, även om jag har jobbat på Primo 2 sommrar nu så hade jag aldrig gjort en pizza själv, även om det ju är stans bästa pizzeria! Så igår kväll tog jag tag i det och gjorde en "Erika-special" innan vi stängde! Blev den bästa pizzan jag nånsin ätit. Jag tog hem den till min lillebror och pappa som tyckte den va lika god som jag! (Mamma ville inte ha, hon vet inte vad hon missade..)
 
Pizzan i stenugnen!
 
Nöjd pizzabagare.
 
 


den var säkert lika god som den ser ut!

Jag har startat veckans blogg och det skulle vara awesome om du ville vara med! http://rromaites.blogg.se/2013/august/-veckans-blogg.html

2013-08-07 | 17:13:50

Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback