Stockholm through my camera

 
 
Finaste fågelhuset jag någonsin sett, och nån måste ju bo där eftersom det ligger ett silverägg utanför dörren!
 
 
Slussen
 
Utsikt från Katarinahissen
 
Matrin
 
 
Haha, ända bilden på Martin där man såg hur han ser ut, dock gör han en ful min, men ja, that's Martin.
 
Här är mitt käk idag! En fet tallrik full med guds gåva till världen, Thaimat! Det va såååååå gott! 
 
NK, njut av bilderna folk, de är egentligen olagliga eftersom man tydligen inte får fota inne på NK, såg det först när vi gick ut, haha!
 
 
Det spöregnade hela vägen hem från stan till Vh, och det regnar fortfarande! Förstår inte vart allt vatten kommer från. Men jag ska inte klaga på vädret, är supermysigt! Sitter och redigerar dagens bilder, lyssnar på mysmusik med regnet i bakgrunden från gatan utanför balkongdörren, med rökelse i luften, kan nog inte bli så mycket bättre! Hoppas alla ni som läser har det lika bra som jag!
 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback