Stockholm södra

 
Södra ststion på en fredageftermiddag innan rusning.
 
 
En bit av nedre Götgatan samma dag.
 
Idag har jag inte gjort mycket, vaknade, chillade, åt, kollade på tv, fixade mig och åkte sen till stan för att möta upp Karin som gav mig hennes sommarbusskort, som räcker en vecka längre än mitt som går ut imorgon, och jag vill ju kunna lämna lilla Västerhaninge även nästa vecka! Karin har fått sitt terminskort av skolan, så hon behövde inte sitt gamla längre ändå. 
Jag mötte även John, Mona och några andra från min gamla klass, men jag John och Mona åkte till T-centralen och gick lite på Drottninggatan för att vänta in Johns tjej Hanna. På den tiden vi väntade hann jag hitta en jättefin vintage cheerleading kjol på American vintage! Superfin, ska nog visa en bild på den imorgon.
Jag hade tänkt ta en bild från längst upp på Drottninggatan och ner över hela gatan, men det började spöregna, och jag ville inte riskera livet på min älskade kamera, så den bilden får bli någon annan gång.
 
Väl hemme igen vid halv 6 tiden ställde jag mig i köket och gjorde vegetarisk lasagne, med suchini istället för pastaplattor, hyvlade bara till plattor med en osthyvel av suchinin. Blev supergott, och själv kände jag ingen skillnad på pastaplattor eller suchinin, haha!
 
Troligen är det här min sista fredag hemme i sverige, eftersom sista dagen att få familj är nästa onsdag, och man skickas nog iväg senast nästa fredag, så jag tänker därför nu baka en riktigt svensk kladdkaka med daim och snickers i!
Hoppas alla har en fin fredag, för nu är det dax för FREDAGSMYYYS!



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback