Night photos from Katarinahissen

Hej! Igårkväll mötte jag Martin och hans kompis Marcus på Medborgarplatsen, och vi gick till Katarinahissen för att förbereda oss för att nattfota, eller kanske inte "natt", men fota stan i mörker. Det va verkligen en rolig kväll, och jag lärde mig mycket nytt! Nu har jag ägnat några timmar åt att fixa bilderna som blev bäst, det tråkiga när man nattfotar är att man sällan får till mer än kanske 3-4 bilder som man är nöjd med, eftersom det krävs typ 3 bilder till varje bild, men de man får till blir helt klart värda allt arbete!
 
 
 
 
Här är de bilder jag är mest nöjd med! Hoppas ni gillar dem me!


Jätte fina

2013-08-29 | 19:00:29

Älskar den första!

2013-08-29 | 20:27:35

jäääklar, snygga bilder! tycker speciellt om den andra :)

2013-08-29 | 23:01:29

Nu har du blivit riktig proffs Erika! Kanske du skall tänka om o stanna hemma o fota... Kram mormor

2013-08-30 | 13:01:40

Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback