Memories

Jag kollade igenom en gammal hårdisk och hittade massor av gamla bilder som fick mig att minnas massor av fina minnen! Detta är långt ifrån alla bilderna jag hittade med ett litet urval.
 
Bilden är tagen i den stora vattenpölen som bildas på vägen till Södra station på hösten, vid fontänen mellan medis och södra station.
 
För ungefär exakt ett år sedan va jag, Ninni, Ettis och några fler på Grönan och kollade på Magnus Uggla, jag tycker den här bilden förklarar precis hur den dan va - glad!
 
 
Jag fick även chansen i julas att låna en fotografs studio, hade med mig Ninni och John som modeller.
 
John
 
En del av min klass, sista veckan i 1:an, saknar dessa människor!
 
En vanlig solnedgångsbild som jag har piffat till lite.
 
 
Ja som sagt bara några bilder, men jag gillar de här bilderna! 
 
Idag har jag för övrigt övningskört till Farsta centrum med pappa, dit gick det superbra! Fick inte motorstopp en ända gång! På vägen hem gick det dock inte lika bra.. råkade nästan köra in i nån mercha när jag skulle byta fil och glömde kolla, och backade nästan in i en opel eller nått när jag skulle starta vid ett rödljus i nedförsbacke... Jag ber om ursäkt till er stackare som fick dödsångest av att ha mig i trafiken, jag kan säga att jag själv är like livrädd som ni när jag sitter bakom ratten. Men det kunde varit värre, största delen av turen gick det ju prima!
På kvällen hade vi lite "kräftis" med familjen bara, eller det va bara mamma och pappa som åt kräftor, jag äter ju inte djur, och knappt min bror heller, men han gillar inte kräftor heller. Vi åt istället rosa rödbets/kikärts biffar, va supergott!



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback