Etiennes birthday @ Gröna Lund

Idag va det Etiennes födelsedag! Och den ville hon spendera på Gröna Lund, och hennes vilja är vår lag på denna dag, så så blev de
Slänggungan blir alltid ett sånt fint motiv av någon anledning, den typ infamnar hela Gröna lund tycker jag, och bilderna ser så "fria" ut, jag tror det är för att man typ flyger.
 
 
 
 
 
 
Sen åkte vi en hel del Pop-expressen, typ 4 gånger, det va superkul, och kittlade verkligen i magen!
 
Jag tycker även det blev rätt bra bilder på den, lekte lite med slutartiden på kameran när jag väntade på att få åka.
 
Jag och Emma tog ett livsfarligt beslut och bestämde oss för att åka Eclips! Trodde jag skulle dö innan vi faktiskt satt där typ 200 meter över marken eller hur högt det nu är, kändes som om vi skulle krocka med ett flygplan. Dock blåste det väldigt mycket där uppe, och jag trodde gungan skulle knuta knut på sig själv, men vi överlevde. Nu när jag kom hem fick jag höra att det tydligen va klass 3 varning på vindstyrkan idag, jag har alltså varit uppe på denna höjd, i denna lilla gunga med de tynna kedjorna som höll mig kvar mot gravitationen i typ nån stormvarning! JAG KUNDE HA DÖTT!!
 
Söta Emma!
 
Jag och födelsedagsbarnet! Haha, Emma som tog bilden klickade först på fel knapp på kameran för att ta bilden, så jag pekade för att visa vilken hon skulle trycka på, tycker bilden blev rätt kul.
 
Insane, jag skulle aldrig i mitt liv våga min upp i den, den snurrar och rycker och man åker typ upp och ner, absolut inget för mig, men den blev cool på bild.
 
Sara och Ettis på väg in i kärlekstunneln. Jag förstår absolut inte vad som är så romantiskt med dessa platsbåtar. Det är ju bara en mörk tunnel med massa gamla halvnakna dockor och konstiga ljud i, om jag va ute efter nått romantiskt skulle jag hellre åka nått typ fritt fall, så jag och den jag då skulle åka med av kärleksskäl kunde få dödsångest och känna oss tvungna att berätta vad vi känner, ingen himla lame plastbåt!
 
Jag fick min älskade rosa sockervadd! SÅÅÅÅÅÅÅÅ god!! Jag bad killen som gjorde den att "Jag ska fota den här sockervadden, så den måste se perfekt och asgod ut!!" Jag tycker verkligen han lyckades! Plus att jag fick den typ en halv gång större än alla andra.
 
MMMMMMMmmmMMAGAAAD va god den va!! Visst blir ni lite sugna va?!?!?! Jag ska skaffa en egen sockervaddsmaskin att ha i mitt rum.
 
Ja, detta va min dag på Gröna Lund! Den kunde absolut inte ha blivit bättre på nått vis, har verkligen varit en toppendag! 
 


Riktigt fina bilder! Riktigt skarpa och ja, riktigt fina helt enkelt!

2013-08-09 | 22:45:31

Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback