Jag avnjuter denna kvällen med en kopp jordgubbste (min favorit), Bridesmaids och rökelse, kan det bli bättre? Jag älskar doften av rökelse, så mysigt! Tidigare idag kom jag hem från Johns landställe på Torö där jag spenderade drygt 24 timmar. Har badat, ätit gott och spelat massor av spel med han och hans lillasyster. Lägger snart upp lite bilder, tog dock inte så många.
 
Jag och Patrik (min bror) lagade indisk mat ikväll! Aubergine gryta med kikärtor, naanbröd och till efterrätt blev det en indisk saffrans och kardemumma yoghurt som jag blandade ihop. Till och med pappa gillade middagen, och han är nog denna jords mest vegetarianhatare, (han gillar aldrig min vegetariska mat, och skyller på att han inte blir mätt) men idag gillade han det! 
 
 
Nej jag vet inget om min placering i USA än, vilket suger! VILL VETA NU! Fick dock veta igår att om jag inte får nån familj innan sista resan till NY (ska dit i en vecka innan på nån typ av förberedelseläger innan jag åker till familjen) så för man inte åka dit, utan måste åka direkt till familjen. Sista dagen att få familj är 30 augusti, men sista NY:resan är den 25 augusti.. HOPPAS verkligen jag hinner med NY, har ju taggat och sparat massor till det!



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback