A day with my family!

Idag åkte jag, mamma och Patrik till kussarna i Eskilstuna för att fira Dennis som fyller 12 nästa söndag (min ena kussin), och för att säga hejdå till alla för min del, kommer inte träffa mina kussiner igen förren nästa sommar. Mormor och morfar och Ingrid och mina kussiners mormor och morfar va också där, och tillsammans kollade vi på när Kenny (min andra kussin) spelade en fotbollsmatch. Hans lag vann, men Kenny blev utvisad... aja, gossen är riktigt duktig, och har faktiskt kommit in på ett fotbollsgymnasium där han ska börja nästa vecka, så han ska också flytta hemifrån, eftersom det ligger så långt ifrån där han bor. 
Det va riktigt kul och mysigt att träffa alla!
 
Kennys lag har blå tröjor.
 
Moster Maria!
 
JAAAAAG!
 
Me and my brother from the same mother!
 
 
 
Dennis! 
 
Och Kenny! 
 
 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback