Strawberries with Etienne

 
Idag hade jag egentligen planerat att ligga och steka i solen vid morfars pool och sen åka till Rudan med Ettis och grilla och mysa, men nej, så blev det inte! De ringde från jobbet för att nån blivit sjuk, så jag fick hoppa in i stället. Trodde det skulle bli en kaos-kredag, men verar som om varenda stockholmare har flytt ut på landet, så det blev en väldigt lugn kväll på jobbet! Jag födrev den mest med att äta jordgubbar!
 
 
Innan jag började jobba åkte jag in till stan och gick runt lite med Etienne, hon köpte en present till en kompis och jag köpte en tröja, halsbandet på bilden och en typ plansch/tygbit att ha på min vägg, blev ganska awesom snyggt måste jag säga! 
Innan jag stack och jobbade satt vi vid kajen i Gamla stan och delade på 2 liter jordgubbar, det va mysigt och gott! Och jag blev proppmätt.
 
Nu ska jag sova!



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback