Present from Thailand!

Idag fick jag ett mystiskt packet.. Ett brev p[ posten om att jag skulle hämta ut ett packet, och jag hade inten aning om vad det var! Men jag tog bärdan till postuthämtningen och vet ni vad det innehöll?! En present från min Thai kompis Anyamanee! Hade nästen glömt bort att hon skickat en present till mig, hon sa det på facebook för ungefär en månad sedan, men hade inte en tanke på det idag, blev så glad! Skrev till henne på facebook direkt, och ska skicka en present till henne så fort jag hittat nått riktigt bra svenskt, säg till om ni kommer på nått bra!
 
 
Mystiskt packet.. Tills jag läste avsändaren och såg att allt är på thailänska.
 
Innehållet! Bilder från delen av Thailand där hon bor, fina små börcker och nyckelringar till mig och mina kompisar!
 
 
Anya! If you see this, I just want to say that I am soooooooo glad for your present! It really made my day! Thank you thank you THANK YOU!!! I will send you something really swedish soon.. So be prepared!
 


http://oneyearinthestates.devote.se/
tog samma bloggnamn fast med devote haha!
Jag åker med YFU, nix ingen värdfamilj, blir tokig snart jag vill veta nu!!! :D

2013-06-26 | 19:23:02

Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback