Boat trip with Pavlov house

Eleni, Phlip, Jag, Filip, John, Nora, Isabelle och Maria
 
Isabelle, Nora, Vida, Sabrina, Jasmine
 
 
Filip, Eleni och Maria
 
Maria, Sabrina och Vida
 
Jonna, Emma, Ally, Jesica, Bianca och Anne. Till höger är Mr. Knox, the hear of the house and my mentor.
 
Det va presidentbyte för houset! Och Peter blev den nya!
 
Jag har haft en toppendag! Hade sovmorgon till halv 12, och då åkte mitt house, Pavlov, gemensamt till kajen och hoppade på våran skuta, vi satt och kollade på den fina utsikten ett tag, och hade kul. Sen gick vi in till nån typ matsal där vi hade prisutdelningar och Mr. Knox höll lite tal. 
När vi kom i land igen vid halv 3 va det fullt med studentflak runt i hela stan, luktade öl överallt! Åh vad jag vill ta studenten! Men men, bara 3 år kvar.. Jag gick med några kompisar till Kungsan och satt och chillade. Hela dagen måste vi alla sett ut att komma från nån religiös internatskola eller nått med skoluniform på, haha!
 
Vid 4 tiden kom min käre bror in till stan och vi gick och chacka biljetter till The hangover 3, vi käkade thaimat och köpte lite grejer medans vi väntade på att den skulle börja. Den va faktiskt bättre än jag förväntat mig! Riktigt rolig, så se den!



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback