Tried the STS-shirt

 
Har helt glömt bort att jag ju fick en t-shirt och en ryggsäck från STS på avresemötet för typ två månader sedan! Har inte ens öppnat plastförpackningen på tröjan förren nu! Men nu är den testan, och sitter som en smäck! På ryggen står det "Time of my life" och alla länder som STS jobbar med. Väskan tycker jag däremot är väldigt ful, hehe.. Stor och konstig form, men det är bra när jag ska åka, eftersom alla MÅSTE ha på sina STS kläder på planet så ledarna som åker med kan hålla ihop oss lättare. Och eftersom väskan är så stor så får jag plats med allt mitt handbagage i den (eller inte..).
 
Btw, jag har kommit på hur man får livet att kännas med chill och sommrigt året om! Lyssna på sommrig musik på spotify, och sen sätter ni på detta mysiga vågljud i bakgrunden, allt blir bättre då! 
 
 
Jag blir iallafall lugn av det! Ska bara komma på hur jag ska kunna spela upp två saker samtidigt i mobilen... 
 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback