Reading and preparing.

Idag börjar jag inte jobbet förren klockan 4, så sitter på balkongen och läser STS manualen som kom igår på mejlen, och skriver ner frågor som jag ska fråga min familj när jag kommer dit, så det inte blir några missförstånd och så att de känner att jag faktiskt är intresserad. 
 
Riktigt bra manual faktiskt! Står mycket bra, och den ger massor av tips inför möjliga problem som kan uppstå.
 
Men vissa saker i den är vell självklara, som den här listan om vad som är realistiskt att förvänta sig, och vad som inte är det. Menar, vem förväntar sig att komma till en filmstjärna, ha en betjänt, chaufför, och äta biff till middag varje kväll?! HAHA! På ett annat ställe i manualen står det tips om vad man ska ha på sig i skolan om man är tjej eller kille, men det viktigaste är tydligen "Teenagers prefer casual wear and often blue jeans are worn at school." , just BLÅA ska jeansen tydligen vara me, jag kommer vara ute eftersom jag bara har svarta! Too bad.
 
Hoppas verkligen jag får min familj snart! Är ju astaggad på att se hur jag ska bo!!



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback