One summer day of from work!

Jag åkte till Eriksdalsbadet för att simma 2km, men först va det bara halvtimmestrafik från Västerhaninge, och sen va det förseningar på tunnelbanan så tog aslång tid att ta sig dit! Men till sist kom jag fram, det gick bra att simma, lättare än förut, konstigt att man kan bli tränad av att vila, haha!
Dock skämde jag ut mig framför några ganska väldigt vältränade stiliga gossar, typiskt mig att säga nått innan jag tänker!
Okänd good looking guy till sin kompis: Det är så sjuuukt varmt i poolen asso! Måste va minst 25-27° asso! 
Jag: Det är bara för att alla barn kissar i den!
Bra tänkt Erika BRA!! Bra första intryck licksom! De kollade snett på mig varje gång jag simmade förbi dem..
 
Väntade på familjen i Vasaparken, vi skulle gå och käka!
 
Blev en nicig Thai restaurang!
 
Mamma och pappa hade som vanligt beslutsångest (särskillt pappa..) för vad de skulle förtära denna kväll!
 
Jag valde iallafall en grönsakswok med tofu, bad om att få den extra stark, haha, älskar stark mat! Va galet gott! Patrik tog samma sak, men han orkade inte allt, så jag åt upp hans rester me, haha!
 
Familjen hade tagit bilen till stan, så det va skönt att bara sitta i baksätet och smälta all mat på vägen hem.



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback