Homemade macarons

 
 
Imorse när jag vaknade hade jag ingen aning om vad jag skulle göra, så jag bestämde mig för att gå till handen och hem igen. Det tog 2 timmar att gå, och va där i en timme typ, lånade lite böcker på bibblan, och köpte ingredienser till macaromsen som jag gjorde när jag kommer hem. De blev riktigt goda! Jag gjorde hälften med bara chokladsmak, och hälften med choklad och kaffe, personligen tycker jag de med kaffe blev bäst.
Receptet hittar ni här: RECEPTET 
I min fyllning la jag i 2 stora matskedar kakao i den med bara chpklad, sen tog jag hälften av smeten och hälde i drygt en halv tesked espresso pulver. 
De blev verkligen goda! Testa vett ja!


Fina blev de också :D

2013-08-29 | 23:56:13

Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback