Pilates VS hanging out with John? EASY!

 
 
 
Idag efter skolan skulle jag egentligen stanna i skolan och skriva klart en science uppsats, och sen gå på pilatesen, men jag kom på roligare saker att göra! Jag henkade med John hem istället och kollade på Vänner! Det va trevlans trevlans! 
Jag följde även med han och hans pappa på en visning på en lägenhet, de ska nämnligen flytta, så det va ju tur för dem att de hade mig som smakråd. Som ni ser på första bilden hittade John sin förebild, Taylor Lautner, han kunde till och med härma hans poase på affichen! 
Väl hemma hos John igen gjorde vi kiwi och jordgubbs smothie och lagade kikätrsgryta (vi åt det inte i samma måltid kan jag tillägga), och åt till nån asrandom americansk gammal driv film, haha, älskar humoren i den! Så random! Tror den hette Airplane eller så..
 
Nu är jag dödströtta och hemma hos mig. Imorgon ska jag upp rätt tidigt, så bäst jag sover snart. Ska äve på spelning imorgon! Tagga till! 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback