En spelning

 
 
 
I förrgår va jag på spelning med Teo på Debaser! Det va Title fight som spelade och det va nice. Det bästa va att jag kom in, även fast det va 18års gräns. Kände mig som en boss! 
Det va inte så mkt folk där, man det va grymt drag! Massor av stagediving, och galna moshningar, haha! Jag blev omkullmoshad utan att va med i moshen, va inte berädd och så sprang nån in i mig, även fast jag stod på kanten. Som tur va föll jag på rumpan, så gjorde inte så ont, och hade kameran i handen, så ingen fara med den. Måste bli mer biffig så jag inte rammlar så lätt!
Dock missade jag tåget precis i Farsta strand på vägen hem, så fick vänta i en halvtimme.. Lite drygt när man är fett trött mitt i natten. Kom inte hem förrens vid halv 1 tror jag, så va rejält trött dagen efter i skolan. Tack och lov så slutade vi ju klockan 12 då, så gick bra!
 
Blev missnöjd med bilderna, men ljuset va inte så bra på scenen för att fota, bara ljus bakifrån licksom, men vad ska man göra? Fick iallafall några hyffsade.
 
 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback