Sports day!

Hela min klass, SPA1D, med en av våra mentorer med i bilden (han med skägget), Mr. Lidström, eller Lidis rättare sagt!
 
Anne och Bianca
 
Emma och Anne
 
Nayra
 
Jonna, Denice och John
 
Jonathan, John, Karin, jag och Maria i bakgrunden, haha!
 
Det va fasligt kallt! Höll seriöst på att frysa ihjäl asso! Thank the lord att Eleni hade med sig en filt, såhär låg vi och skedade hela dagen!
Nora till vänster, även till höger, med Emma, Anne och Isabelle.
 
Jasmine, Bella, Emma Nora, Maria, Vida och Nathalie
 
Det va stövelkastning som ni ser!
 
50 shades of Philip som hjuvlar!
 
Jag och Maria spänner på staketet!
 
Meeeee
Swedish fika-festis! Kommer sakna dessa i Staterna! De har varit med på alla utflykter och fikor jag någonsin varit med om och kan minnas! Fina grejjer!
 
Sen va det dragkamp! Pavlov kom 2:a!
 
 
Det va en rolig dag, nu när jag tänker efter i efterhand, men under dagen frös jag mest, va så himla kallt! Och vi idrottade inte så mycket för att vara en idrottsdag om man säger så, va mest väntan. 
 
Nu är äntligen allt jobbigt i skolan slut, och jag har lämnat in min sista essay för i år!! Sån härlig känsla! Så nu har jag tid att blogga igen, vilket ska bli kul! Har inte viljat göra det medans jag haft så mycket i skolan, har behövt all tid till det. Och har inte varit så mycket som har hänt heller. 
 
Imorgon är det House Supper, vi ska åka nån båt med mitt house, (Pavlov), kommer delas ut priser och vi ska vell ha trevligt och umgår i våra n1:s (Pavlov slips, vit skjorta och mörk nederdel, typ skoluniform som vi bara behöver bära på speciella tillfällen). Tar med kameran, så visar mer imorgon!
 
 
 
 
 
 



Comment on this post:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback